Länkbyte med Felicia

Jao länkbyte med Felicia 👍👍✨ så besök hennes blogg: feliciahattander.blogg.se
Den bloggen handlar om vardag mm men mest om hennes häst, Spunk
Väldigt bra uppdatering och varierande inlägg och lite frågestunder och sånt kommer upp ibland. Jag följer själv bloggen dagligen för den verkar vara intressant och jag vill gärna veta vad som händer i hennes liv och hennes framgångar med Spunk när dom tar sig längre och längre upp mot allt det stora i tävlingarna. Jag brukar oftast inte följa hoppbloggar men senhöst fastnade jag för. Så checka in den nue 👍👍✨✨🌟🌟😃😊


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Alla 5 hästarna är mina och så har vi en låne ponny! Rider 3 hästar varje dag. Och dom 3 är mina helt egna:) Satsar på Sm 2014 med mina 2 c ponnysar. Men min Häst Troya så är tanken också gp ponnyn 2014:)!

2012-12-13 @ 12:31:48
URL: http://fiddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0