Va inte ledsen nue

Jag vet.. Jag har inte bloggat på i dag men ni hr väll inte dött hoppas jag? ;)
På lucian i Söndags så var inte jag med för att jag hostar så ofta. Sen var det lite simning också :) idag så jobbade jag med Jakob och Jossefine (dom stavas så) oh Jakob hoppa ur och sen hoppa jag också ur för att josse bara sprang omkring, så allt slutade med att jag jobbade med Jakob som vi gjorde från början innan allt börja xD
Idag hann jag inte rida Jack och det börjar bli mer och mer när det blir vinter... :(
Jaja snart är designen klar, inte så vintrig men kanske beställer en vintrig mer fram mot jul av samma ;) verkligen nöjd med den! :) kramkram bild: från lucian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0