Hejhrj

Hej, orkade inte blogga,men allt har blivit bättre. Igår följde jag med en kompis och vi fick pröva att köra..jätteroligt!aja hästen vi först körde var en shettis och var jätteglad! Vi skrittade,travade och galopperade med den. Den andra var ett russ som var en hingst men supersnäll och söt och VÄLDIGT muskulös hals men så e det väll på hingstar. På den fick vi köra en oh en med tjejen som ägde den.jag fick skritta och travaoch han var jätterolig men väldigt känslig sa hon, och han var känslig,ungefär som Jack så jag var van. Min kompis ville inte köra honom av nån konstig anledning... Lillhästen var också rolig men russet min klara favorit! Sen köpte hennes mamma pizza och kompisen nutella mmmh men jag skulle rida Jack när jag kom hem så hann inte äta deras nutella! xD
Ska snart gå upp..., kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0