Hur orkar man? Jag e VÄLDIGT sårbar VÄLDIGT SNABBT

Blir sisådär j*vligt trött nu. Hatar när ens bästis får en annan bästis. Lixom brustet hjärta bara. Skriver och säger om hur roligt dom har haft det i skolan och fått skratt anfall. Det var hon och jag förr... Roliga tider det Men det är som ett gummiband jag menar nån måste ju tappa det och next u know it youre hit... Det gör lixom ont. Jag skadas ofta superlätt. Tex om den personen skriver en kommentar på en best friends bild namnet på hennes bästis.. Hos var oxå min bästis. Men jag antog att det skulle händanär hon bytte klass... Skolan till min skola men en annan klass. Andra tider vi slutar. Ses bara på morgonen nu förtiden. KanSke efter skolan om jag har tur. Känns så bra att bara få av mig detta.. Men vill ändå bara gråta, ge upp, försvinna utan att nån märker....
Från Irma......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0