Aug. 03, 2013

Hejsan förlåt för dålig uppdatering men vad kan man göra nu liksom :P. Idag badade jag med Mimmi, var roligt :) sen så red vi, jag och Frida. Frida red Rally och jag Afke. Hon gick super. Känner mig verkligen redo för tävlingen det gick mycket bättre än förra ridpasset. Vi red igenom dom lite. Skritt trav och galopp. Sen har vi en stor snabb hage brevid som vi brukar ha hästarna i när deras hagar blir slut med näring men för tillfället gick inga hästar där, (kan visa en bild senare någon dag) och vi skritta dit och galopperade där och det var superhärligt! Men hon "tog inte för sig" så vi ska ut och galoppera på den stora åkern imorgon utan staket och Fridas pojkvän Klas ska troligtvis klicka ett par bilder ;). Och då ska vi länga ut!

I vilket fall är jag nyfiken på vilken häst som vi har som ni
bloggläsare tycker om mest och ni kan kommentera hästens
namn. vi börjar med parvis med dom som går i samma hage. (Bilden på Dusty är för några år sen men har ej någon annan bild på honom på ipaden :))
Vem tycker ni om mest?

Dusty

Jack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0