Hej

Hejsejjs idag gick elen, så jag berättar om allt imorgon (badet med hästarna) så får ni mer bilder för datorn är jätteseg :(.

Idag red jag Jack barbacka och en kortis för det var så varmt, jag skritta och trava och sen efter det red jag Lb:1 programmet som gick otroligt bra. Red ju själv så rätt så nöjd ;). Jaja sen red jagut ur padocken och travade lite på en grusväg,grusvägen var typ 100 meter innan en skogsstig som jag red in på, där galopperade jag lite ungefär hundra meter och i galoppen fick man verkligen "vinden blåser i håret och jag fortsatte att swicha genom skogen" känslan och sedan red jag ner för en backe och hela skogsstigen var runt 150 meter så vände tillbaka då jag kom till en havreåker som vi ej ägde så ;). Sen travade jag av på samma grusväg som fortsatte efterskogsstigen, sen tyckte Jack att det var så kul att han började små galoppera ibland. Haha älsklingponnyn var helt fantastiskt idag :D

Bilderna under är tagna med mobilen när jag red så vissa kan vara lite suddiga ;) första bilden : skogsvägen, runt 200 meter sen en liten nedförsbacke och sen slut! Andra bilden: vid skogsstigens slut vid havreåker :). Sista bilden: vägen som jag travade av på mm :) om dom ej är i den ordningen så förstår ni nog ändå vilken som är vilken och om inte så är det bara att fråga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0