VAARMT

Hej, idag har det varit hela 36 grader i skuggan! Så ingen ridning idag :( men ska rida ikväll istället, kallare då. ;)
Imorse vid elva tiden åkte vi och bada, jag tog med mig en kompis och systern hade ju med sig M (säger ej namnet för vet ej om hon vill) som åkte senare vid ett tiden hem igen. Vi träffar henne nästa år med.:) kom hem och sola lite med systern ebba, blev inte speciellt brun för det var så varmt och brände som s***n så gick in, solar faktiskt hellre i vatten, oftast när man badar på äventyrsbad utomhus så blir man jättebrun! Inte för att jag vill bli brun, bryr mig faktiskt inte hur brun, kritvit eller vad som helst! Faktiskt syrran som drog ut mig till den varma solen :(. Senarekomm jag in och tog en nötchoklad glass eller vad den heter ;) behövdes verkligen nu! Nu har vi laddat ner bilderna från när vi badade med hästarna till ebbas dator, ska ladda ner dem till familjens dator nu :) senare ikväll kommer det ett inlägg med bilder från badet och om hela den dagen:)


Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Det var också super varmt hemma hos oss idag :D

Svar: oss med, sommarvärmen kommer i slutet av sommarlovet såklart ;) :D
tjejensomsatsar.blogg.se

2013-08-02 @ 17:37:23
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0