förlåt..

förlåt för inget blogging men inte mycket har hänt. 
igår fyllde farfar år så vi åkte dit. jag har skapat en till blogg som jag ska ha med min kompis Mimmi, men  denhär bloggen står högst upp på listan! jag menar, tänk om inte jag bloggar på denna och då blir ju allt tråkigt här! medan s där är man ju två. men det blir såklart också lite roligare när man är två som bloggar... eller? här är en länking: http://irmamimmi.blogg.se/ 
 
jaja.. nu har jag bestämt mig för att tävla och det blir den 21 mars i dressyr. tror att det blir Lätt C: 2008 men det kan också bli L b men det är mindre troligt att det blir.
 
Igår såg jag på filmen Killers som har b.l.a skådisen Ashton eller hur han nu stavas. det var inte direkt någon skräckfilm utan mer action. jag typ älskade den och en skådis men kommer inte ihåg hennes namn.
just nu skickade jag ett meddelande till Mandis via skype. ( bpaj.blogspot.se )
 
eftersom jag är inne på datorn finns det bättre bilder nu. Fotograf: Frida (min syster) :D
domhär bilderna togs någon sommar för typ 2-3 år sen kanske ;)
 hejdååå ;D
 

Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

okej,vi kan visa hur man lägger upp en film på youtube och sedan på bloggen i ett inlägg på bloggen :D

2013-01-20 @ 12:10:01
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0