Hejjjj :)

Igår red jag jag och det gick superbare men han blev jättesvettig! Även fast vi bara galopperade och sånt, men såklart vi galopperade på volten i flera minuter och övade och sånt och han gick i form så han tyckte väll att det var lite jobbigt ;)

sen simmade jag, vi övade starter och sånt och jag fick reda på att jag ska simma hundra meter på tävlingen... Vi slutade tidigare så pappa övade starter med mig.. Först gjorde jag som pappa sa och det gick inget vidare men sen övade jag på en sak innan och allt plötsligt funka, tänk vad smarta barn kan va! :D

Och idag hämtade vi Ebba och kollade på hoppning :) fick bygga bana och Ebba brottade ner mig hela tiden så jag har ont i höften xD ;3

Nu har jag städat och ska mocka :F
Och sen öva på prov... Kill Me Now Please x-d c-x

Nu säger jag hejdå och hoppas att ni ska ha en fortsatt bra dag! ;*I :*] :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0