orkar jag? hoppas! 8)

alltså just nu när allt går som bäst så händer det att man blir trött.
man måste typ alltid göra någonting och just du känner jag att jag vill slå av allting och bara sova tills man blir pigg igen, men så är det inte utan ut och mocka nu typ! ;/
 
jaja igår red jag jack och allt  gick bra, 
 
idag så gick jag i skolan, hade otroligt kul med en av mina bästisar.. häll på att dkratta ihjäl mig på typ en halv timme för vi fällde varann och blev alldeles snöiga.. ;D
nu sitter jag hemma och har gjort läxorna så nu chillar man!
hade tänkt rida men det är så mörkt så Jack chillar också.
 nu vet jag också att jag måste ta med mig kameran ut någon dag för hät ät det bara gamla saker...
 
Frågestund är det nu också så om ni har någon fråga fråga på!
 
tänkte göra några andra saker också. ;)
bilder kommer senare tror jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0